OFFICE TEAM rekrutacja
-
29.09.2022

Pracownia architektoniczna WWAA poszukuje osoby na stanowisko Office manager.
Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie CV na adres jobs@wwaa.pl z dopiskiem OFFICE.

Zakres obowiązków:
– obsługa elektronicznej poczty biurowej oraz korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
– segregacja i archiwizowanie dokumentów,
– organizacja spotkań i wyjazdów służbowych,
– obsługa telefonu firmowego,
– asystowanie zarządowi w bieżących zadaniach,
– asystowanie w działaniach administracyjnych, współpraca z działem HR & Finance,
– dbanie o porządek i estetykę oraz o zaopatrzenie biura,
– koordynacja ciągłości pracy biura.

Oczekujemy:
– doświadczenie na podobnym stanowisku,
– znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
– znajomości środowiska Microsoft Office oraz Google Workspace,
– wysokiej kultury osobistej, komunikatywności, otwartości,
– dobrej komunikacji z zespołem w biurze oraz z zespołem zewnętrznym i przedstawicielami klienta,
– samodzielnego rozwiązywania problemów,
– umiejętności organizacji pracy własnej.

Zapewniamy:
– pracę w dynamicznie rozwijającym się, kreatywnym zespole,
– możliwość rozwoju zawodowego,
– wynagrodzenie w przedziale 3600 – 5000 zł brutto w zależności od posiadanego doświadczenia i formy zatrudnienia.